منوعات

رواية غد***ر المحب كامله الجزء السادس

رواية غدر المحب الجزء السابع

 

 

رواية غدر المحب الحلقة السابعة

عشق خرجت ملاقتش ملك سمعت صوت ما من الاوضة داخلت واتصدمت صدمة عمرها ملك ف حضن جوزها: ه هو ايه بيحصل هنا.

حازم بعد عن ملك: متفهميش غلط يا عشق دي…

عشق بهدؤء: دي ايه يا حازم طليقتك ف حضنك و كمان ف اوضة نومك اسميه ايه.

 

 

ملك بتوتر: جيتي ف وقت غلط وبعدين هو يلي طلب مني اجاي.

حازم بصدمة: محصلش والله انتي مصدقه دا.

عشق ببرود وقفت قدم ملك: انا مصدقة حازم و واثقة فيه حازم جاه وداخل وانتي بعده مش عيب عليكي استقبلك لاجل ابنك وانتي عاوزة تخربي بيتنا.

ملك بدموع: عشان بحب حازم.

 

 

 

حازم بجمود: وانا عمري م حبيتك يا ملك و لو عندك ذرة كرامة اطلعي برا بيتي و ابنك هيزورك من وقت للتاني.

ملك بانهيار: حرام عليك كل دا عشان غلط غلطته مانت ياما غلطت ليه تطلقني وتتجوز انا عملت لك ايهه.

حازم بحزن: موتي ابني بايدك دا اول حاجه تاني حاجه عمرك م خدتي بالك من بيت وجوزك همك هو مصلحتك وشغلك وبس حتي ادم متعرفيش هو ف سنه كام كنت بحاول احبك وانتي بتبعدي اهملتي بيتك و انا و عديت توصل لروح حتة مني لا و ياريت تطلعي من حياتنا بقا انا بحب عشق افهمي دا.

ملك بدموع: تمم.

عشق بهدؤء: ابني حياة جديدة يا ملك مع حد بيحبك و عيشي.

ملك بحزن مسحت دموعها عندك حق عن اذنكم.

بقلم ميرا ابوالخير.

خرجت ملك بحزن وندم وقررت تقفل صفحه حازم.

 

 

 

 

حازم بهدؤء: واحدة غيرك كانت عملت حاجات كتيره.

عشق بابتسامة: الكلام دا لو واحدة مش واثقه ف جوزها و احم حبيبها بس انا واثقه فيك.

حازم بحب: وانا بحبك و قلبي مدقش غير ليكي.

بقلم ميرا ابوالخير…

بعد مرور سنة ونص….

عشق عملت العملية و رجعت زي الاول و جابت ولد زي القمر…

ملك اتجوزت زميلها ف الشغل و جابت بنوته…

عند طارق.

طارق بغضب: بقالي سنة بدور عليها وهم سافروا امريكا.

المجهول: ايوا بس جبتلك رقم البيت بتاعهم.

طارق خد الرقم بغضب.

ترررن تررررن.

 

 

 

 

عشق: الوو.

طارق بغضب: حبيبة قلبي منورة.

عشق بتوتر: ط طارق.

طارق ببرود: لسه حبيب القلب معرفش حقيقة مراته ولا ماضيها الو*”” يلي كسرتيني بيه.

عشق ساكته.

طارق بغضب: والله العظيم يا عشق م هرحمك و هفضحك انك كنت شغالة ف شبـ ـكة ضعا**.

عشق ببرود: هههه ضحكتني و ياترا مين هيصدقك فكك مني احسن لك فاهم.

قفلت ف وشه وهو كسر التليفون بغضب….

 

رواية غدر المحب الجزء الثامن و الأخير

 

 

رواية غدر المحب الحلقة الثامنة

طارق بغضب: والله العظيم يا عشق م هرحمك و هفضحك انك كنت شغالة ف شبـ ـكة ضعا**.

عشق ببرود: هههه ضحكتني و ياترا مين هيصدقك فكك مني احسن لك فاهم.

 

 

قفلت ف وشه وهو كسر التليفون بغضب: بكررر*هكك يا عشقق بكر*هككك.

عند عشق.

قعدت ع كرسي ودموعها نزلت: اكر”هني عادي انا عارفه اني كنت شيطا*نة بس لما قبلت حازم اتغيرت.

فلااااااششش بااااااااككككككك..

عشق بتاكل لبانه بطريقة مش كويسة وقعدة ع الانترنت بتكلم شخص ما: شقق لا ياروحي انا مبروحش الاماكن دي اخرنا شات غير كده انسي.

الشخص بطمع: طب ابعتي بنت من يلي عندك مش انتي الريسة بتاعتهم.

عشق بتكبر: اه يادلعدي انا هبعتلك البت سمر حلو كده.

 

 

 

الشخص: حلو اوي يا عشوقتي.

قفلت معه واتصلت ب البنت.

عند طارق.

طارق بحب: بحبها ايه دا انا بعشقها كده مش مصدق انها هتبقي مراتي بكرا.

صاحبه: ياعم اهدا بقا بكرا يجمعكم بيت.

طارق بابتسامة فرح: يارب انت متعرفش انا بحبها قد ايه ملامحها هاديه ضحكتها صافية و حبها وطيبتها.

صاحبه بابتسامة: طب انا جايب بت النهارده من موقع انترنت جامددد اسمها سمر.

طارق ببرود: اتقي الله حرام عليك.

صاحبه: ياعم امشي انا مصدقت كلمت الريسة بتاعتهم بس صدق معرفتش اشوف وشها بسبب الماسك شوفت نص وشها من فوق.

طارق: لولا انك صحبي كنت بلغت عنك اخصص.

بقلم ميرا ابوالخير

الجزء الأخير من هناااا

 

اترك تعليقاً

انت تستخدم اداة مانع الاعلانات

لتستطيع تصفح الموقع بسهولة من فضلك اغلق اداة مانع الاعلانات